20 września 2019, 09:48
W dobie wciąż rozwijającej się popularności kart plastikowych oraz rosnących wymagań klientów, zaczęły one przybierać różnorodne formy, kształty, kolory oraz funkcje. Wśród wielu dużą popularnością cieszą się karty lojalnościowe.
Czy charakteryzuje się karta lojalnościowa?
Jest to karta, która pozwala klientowi na przynależność do danego programu lojalnościowego realizowanego przez dany sklep lub firmę.
Warto zaznaczyć, że program lojalnościowy w każdej organizacji przebiega w inny sposób. Często posiadacze tego typu karty są zobowiązani do zbierania punków, które to następnie mogą zamienić na nagrody. Ponadto niektóre firmy oferują klientom korzystne rabaty na wybrane produkty czy wzięcie udziału w loterii.
W jaki sposób klient może wziąć udział w takim programie?
Istnieje wiele możliwości, aby wziąć udział w wybranym programie lojalnościowym. Warunki są zawsze precyzyjnie określane przez instytucję, która to proponuje przynależność do realizowanego przez nią programu. Wśród najbardziej popularnych sposobów wzięcia udziału w programie można wymienić na przykład dokonanie zakupów za określoną kwotę.
Jakie są najważniejsze cechy karty?
Jedną z istotnych cech kart lojalnościowych jest to, iż jest ona wydawana na konkretną osobę. Jest to więc karta imienna i przypisana do konkretnej osoby.
Za okazaniem karty w określonych w regulaminie programu lojalnościowego miejscach posiadacze karty otrzymują korzystne zniżki oraz rabaty. Jest to zatem korzystny sposób na robienie zakupów po atrakcyjnych cenach.